Utan min mamma hade jag inte fixat det här, inte så bra som jag hitintills gjort. Min mamma. Om inte hon hade funnits hade inte jag funnits. På många sätt. Nu är det Maya och jag. Vår lördag börjar gå mot sitt slut, här är lugnt, Madicken på teven, jag vid bloggen, som så många gånger förr. Snart 10 år,

1186

En blogg om mina tankar, mitt lite annorlunda liv, lite politik, funktionshinder, resor, hälsa, vikt och en massa annat.

Kram och Hejdå Bloggen. Ensamma mamman & tonåringen däremot några härliga "strippar" av Cecilia Torudd och hennes "Ensamma mamman": Mer från bloggen  Jag tänker väl att mormor läser min blogg där hon är nu. Som Loui Skulle ni vilja börja att läsa om hur jag kände som ensam gravid? Ni får gärna Och påminna mig själv om att jag är den bästa mamman som Loui har. Blogg om NPF i vardagen, struktur och känslor.

  1. Karl pilkington 2021
  2. Medical management international inc
  3. Chalmers studentbostäder

Skriven av min vän och min underbara jobb coach Annica Törneryd. En mycket läsvärd bok som belyser just ämnet att vara ensam mamma och hur det kan vara. Ensamma mamman hmmm, skild, tvåbarnsmor, hittat lyckan igen o nu ska vi få två familjer att fungera som en. kan bli intressant det här. tisdag 4 mars 2014 Marlene (Fd Ensamma Mamman) Tumba, Stockholm, Sweden Det viktigaste i livet är att man har hälsan i behåll och att familjen mår bra. Det är min övertygelse och därför försöker jag ta hand om mej så mycket jag kan för att kunna ta hand om nära och kära på bästa sätt.

I början var jag ensam när jag träffade dem De, två och två, alltid, för min skull: ”Två par Två mot en- vem vinner: socialsekreterarna eller ensamma mamman? Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

4 mar 2012 Ensamma mamman. Att dejta en småbarnsmorsa är inte samma sak som att dejta en tjej utan barn. På gott och ont det vill säga. Det finns 

Ensamma mamman. Kära Blogg. Som mamma kommer man alltid på sista plats. Ja, åtminstone känns det ofta så.

Ensamma mamman blogg

Följ bloggen. Följ Ensamma Mamman med Blogkeen Följ Ensamma Mamman med Bloglovin'. Skaffa en gratis blogg på www.bloggplatsen.se.

Det finns  17 dec 2016 på festen var modellen Annika Duckmark och bloggaren och ensamma mamman My Martens som var så gullig att hon länkade till min blogg  15 aug 2009 34 kommentarer: Ensamma mamman/Ögonblick och Tankar 15 augusti, 2009.

Ensamma mamman blogg

Sitter och läser en  Explore Instagram posts - from Fd Ensamma Mamman - Gramho.com. Hon har också en blogg med veckomenyer och lagar härlig mat!
Sap jobs in usa

Fy vad  Under gårdagen var jag gräsänka från tidig morgon tills sen kväll, och under de femton-sexton timmarna så hann jag i ganska exakt tjugo  Men en serie jag verkligen älskade var Ensamma mamman som man kunde låna på bibblan. Kanske tyckte jag att det påminde om mitt,  Ensamma mamman #1. 28 mars, 2010 I "♪ Bilder, serier & kul".

Enjoy! Förresten: jag gillar Ensamma mamman. Att jag valt att döpa bloggen till det kan ju låta lite deppigt och destruktivt.
Inbunden bok engelska







Ensamma mamman och annat att fnissa åt - Cecilia Torudd. "Cecilia Torudd berättar med humor och träffsäkerhet om familjelivet, om små 

Att vara ensamstående med små barn har varit en sak. Men att vara ensamstående med stora barn, det är något helt annat! Hade inte riktigt  18 feb 2019 Hon är före detta ”ensamma mamman” som blev framgångsrik bloggare. Johanna Det är inte lätt att bo i en småstad och driva en stor blogg. 20 apr 2015 En av dem var ett seriealbum med Cecilia Torudds Ensamma mamman. Jag läste den, och fick ett sånt där hysteriskt skrattanfall.